پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار محمدحسین رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نیروهای نظامی و امنیتی به مردم مومن و ولایتمدار کردستان اطمینان می دهند که در هر شرایطی امنیت پایدار را در استان برقرار نمایند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، پیش از ظهر امروز با خانواده شهید سیدهادی اجاق که چند روز پیش در منطقه سروآباد شهرستان مریوان توسط عوامل ضدانقلابی به شهادت رسید، دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار بیان داشت: امنیتی که امروز در کشور حاکم است نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهدایی همانند شهید سیدهادی اجاق می باشد.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود گفت: ما مسئولان نیز باید قدردانی این فداکاری ها و ایثارگری های حافظان امنیت کشور باشیم و نیز اسباب تکریم خانواده های این عزیزان را فراهم آوریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: نیروهای نظامی و امنیتی به مردم مومن و ولایتمدار کردستان اطمینان می دهند که در هر شرایطی امنیت پایدار را در استان برقرار نمایند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

این مقام نظامی ادامه داد: مردم استان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس و اکنون نیز همچنان تحت حملات و دست اندازی های عوامل اجیر شده استکبار جهانی هستند، ولی بحمدالله مردم این خطه از بصیرت و دشمن شناسی بالایی برخوردارند.

در ادامه این دیدار، خانواده شهید سیدهادی اجاق ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه بیت المقدس و دیگر فرماندهان و مسئولان استانی، حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند.

براساس این گزارش، شهید سیدهادی اجاق متولد شهرستان قروه بود که چهارم مردادماه سالجاری در منطقه سروآباد مریوان توسط عوامل  ضدانقلاب به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha