شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع طلاب سفیران هدایت، گفت:در دنیای امروز بسیاری از افراد در معرض آسیب های اخلاقی و فسادهای اجتماعی هستند، لذا امروز حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون باید بیش از پیش با آسیب ها مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مولاوردیخان برگزار شد، گفت: مهم ترین رسالت انبیای الهی هدایت انسان ها به سوی راستی و نیکی و مقابله با جنود شیطان بوده و رسالت اصلی امروز طلاب علوم دینی تبیین احکام و معارف ناب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مسیر طلبگی هر چند سخت و فراز و نشیب هایی به همراه دارد، ولی وقتی در این مسیر قدم برداشتیم باید صبور باشیم  و با جدیت ادامه دهیم.

وی به ترویج آلودگی های اخلاقی از سوی دشمنان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در دنیای امروز بسیاری از افراد در معرض آسیب های اخلاقی و فسادهای اجتماعی هستند، لذا امروز حوزه های علمیه، طلاب و روحانیون باید بیش از پیش با آسیب ها مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  اظهار کرد: روحانیون در مسائل فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند و نباید از این نقش برگرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) غافل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرهاد کریمی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    خوب