جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نقش علما و مراکز دینی در قبال رعایت و پیشبرد حقوق انسانی در جوامع اسلامی

حوزه/ نشست علمی «بررسی نقش علما و مراکز دینی در قبال رعایت و پیشبرد حقوق انسانی در جوامع اسلامی» از سوی دفتر قم کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دفتر قم کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران به مناسبت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، نشست علمی «بررسی نقش علما و مراکز دینی در قبال رعایت و پیشبرد حقوق انسانی در جوامع اسلامی» را  14 مردادماه جاری برگزار می کند.

این نشست با محورهای موضوعی «بررسی ظرفیت های بالقوه در جامعه علما و فضلای دینی و مراکز فعال ذیربط برای اثرگذاری بر روندهای رعایت و پیشبرد حقوق انسانی»، «بررسی وضعیت عینی اثرگذاری علما و فضلا و مراکز دینی در موضوع حقوق بشر»، «چالش های فراروی اثرگذاری علما و فضلا و مراکز دینی در ایفای نقش مثبت برای ارتقای حقوق انسانی( در سطح درون خود جامعه فعالان دینی / در سطح بیرونی)» و «چشم انداز آتی و پیشنهادات برای ارتقای وضعیت» برگزار می شود.

این مراسم با حضور جمعی از حقوقدانان، اساتید و دانش آموختگان علوم دینی و مسئولان و تلاشگران مراکز دینی از جمله حجج اسلام والمسلمین لک زایی، مظفری، اکبری، قاسمی، فضائلی، مشهدی، حقیقت و نماینده دفتر وزارت امور خارجه در قم، امور بین الملل حوزه و ... برگزار می شود و از اساتید و نمایندگان دستگاه هایی که طی یکسال گذشته در تلاشهای دفتر حقوق بشر اسلامی در قم همیاری بیشتری داشته اند، تقدیر به عمل می آید.

این نشست علمی روز سه شنبه 14 مردادماه 1398 ساعت 10 تا 13 در خیابان صفائیه، صفائیه 28(کوچه بیگدلی)، تقاطع اول سمت چپ، پلاک  63، دفتر کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران، دفتر قم برگزار می شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha