شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آرش خوشخو سردبیر روزنامه هفت صبح

مدیرمسئول و سردبیر روزنامه هفت صبح گفت: در عین برخورداری از مطالب خواندنی و فاخر، تنوع محتوای علمی و فرهنگی در خبرگزاری حوزه، مشهود است.

آرش خوشخو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که مطالب خواندنی و فاخری در خبرگزاری حوزه وجود دارد که برای مخاطب عام هم می تواند جذاب باشد، اظهار داشت: به خصوص در زمینه فرهنگی و علمی، تنوع مطالب مشهود و قابل توجه است، اما با این حال برای افرادی از جمله خود طلاب و روحانیون که به بخش سیاست یا ورزش علاقه مند هستند، مطلب چندانی وجود ندارد.

وی افزود: از سویی با توجه به تخصصی بودن خبرگزاری حوزه، برخی از مخاطبان علاقه مند به این هستند که از سازوکارهای موجود در حوزه در عرصه آموزش یا بخش اداری و فرهنگی و غیره اطلاع پیدا کنند یا به عنوان مثال از کلاس های آموزشی و نیز سبک زندگی طلاب، مطلع شوند، در این خصوص به نظر می رسد که جای کار بسیار است و خبرگزاری حوزه می تواند به پر کردن این خلأها تا حدود زیادی کمک کند.

این روزنامه نگار همچنین گفت: نه تنها برای مخاطبان عامی که بیرون از حوزه علمیه هستند، بلکه حتی برای معاندین و معارضین حوزه نیز گاه شور و شوقی وجود دارد برای اطلاع از آن چه در حوزه های علمیه می گذرد و از این حیث رسانه هایی چون خبرگزاری حوزه می توانند در این زمینه ها به اطلاع رسانی بیشتری بپردازند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha