شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مساجد آلمان در ماه گذشته، هر 2 روز 1 مرتبه مورد حمله قرار گرفتند

حوزه/ یک گزارش خبری منتشر شده نشان داد که گروه های افراطی در ماه گذشته، هر دو روز یک بار مساجد را مورد حمله قرار داده و بیش از 20 مسجد هدف قرار گرفته اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، در ماه گذشته یک مسجد در آلمان هدف تهدید به بمب گذاری و حمله قرار گرفته و به بیش از 20 مسجد در ماه جولای حمله شده است.

یک خبرگزاری رسمی اعلام کرد گروه های نئونازی با تهدید به بمب گذاری و حمله، ماه گذشته مساجد را به شدت مورد هدف قرار داده اند. 20 تهدید به بمب گذاری علیه مساجد شورای اسلامی مرکزی آلمان صورت گرفت.

ایمان مزیک مدیر شورای مرکزی مسلمانان آلمان گفت: 7 حمله علیه مساجد دیتیب به وقوع پیوسته و تازه این رقم تنها حملاتی را توسط مسلمانان به پلیس گزارش شده را نشان می دهد و شمار واقعی تهدیدهای انجام شده علیه مساجد نامشخص است.

منابع امنیتی اخیراً گزارش هایی دریافتند مبنی بر این که مساجد ایزرولن ، کلن ، مونیخ ، مانهایم ، دویزبورگ ، ماینز و ویلینگن-شوونینگنگن بمباران می شوند و مکان های عبادت باید فوراً تخلیه شوند.

در ادامه گزارش های مربوطه تیم متخصصان خنثی کننده بمب،  محل ها را تخلیه کرده و بازرسی انجام دادند اما خوشبختانه هیچ ماده منفجره ای یافت نشد. در ماه های گذشته نیز چندین مسجد به آتش کشیده شدند. در برخی مساجد نسخ قرآنی پاره شده و شعارنویسی های ضداسلامی بر روی دیوارها نوشته شده و حتی خساراتی نیز به ساختمان و اموال مسجد وارد شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha