جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 860796
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
مراسم تولد فرزندان شهید قاسمی

حوزه/ با حضور آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی و جمعی از جوانان انقلابی همدان، جشن تولدی برای فرزند طلبه شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر روز گذشته با حضور آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی و جمعی از جوانان انقلابی همدان، جشن تولدی برای فرزند طلبه شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی برگزار شد.

این مراسم با صحبت های امیر حاجی بابایی یکی از فعالان فرهنگی و جوانان انقلابی آغاز شد و با تقدیر از خانواده شهید قاسمی به برنامه های جوانان انقلابی همدان اشاره کرد و گفت: تقدیر از خانواده معظم شهدا امروز یکی از وظابف جوانان و نیروهای انقلابی است که ما نیز در این راه سعی و تلاش خود را به کار بسنه ایم.

وی افزود: در هر ماه این جمع با حضور در خانواده یکی از شهدا معزز از این بزرگواران که فرزندان و عزیزان خود را در راه انقلاب و اسلام تقدیم کرده اند تقدیر می کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه پس از شهادت شهید قاسمی موج عظیمی در کشور ایجاد شد یادآور شد: این بار با توجه به نزدیک بودن تولد فرزند شهید حجت الاسلام قاسمی و تداخل آن با این ایام مبارک فرصت را غنیمت دانستیم و با دعوت از خانواده این شهید عزیز و آیت الله موسوی اصفهانی بر آن شدیم تا جشن تولدی را برگزار کنیم.

در ادامه  این برنامه نیز مدیر حوزه علمیه همدان به روحیات و منش حجت الاسلام قاسمی اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام قاسمی یکی از هزاران طلبه ای بود که در حوزه های علمیه تربیت شده است.

سپس سید رضا موسوی، معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: راه این شهید بزرگوار با وجود این جوانان انقلابی همبشه ادامه دار خواهد بود و نمونه آن این جمع دوستانه می باشد.

تقدیم کادو به فرزندان شهید قاسمی و گرفتن عکس یادگاری پایان بخش این برنامه زیبا بود.

گفتنی است، ظهر روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه، حجت الاسلام مصطفی قاسمی در کوچه آخوند ملاعلی معصومی همدانی، مقابل حوزه علمیه همدان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha