سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ناصر رفیعی در خوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: امید آفرینی در جامعه مهم‌ترین برنامه مبلغین در ماه محرم باشد و در عین داشتن انتقاد به برخی مسئولین، باید توجه داشت که امکانات موجود در این چهل سال به دست مسئولین و دولت‌ها ساخته شده است و نباید همه دولت‌ها را مورد هجمه قرار داد و مردم را نسبت به آن‌ها بدبین و ناامید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در دفتر امام جمعه شهرستان خوی برگزار شد اظهار داشت: ماه محرم در منابر نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام‌ خطبه‌های امام حسین (ع) کار تبیینی انجام شود.

وی ادامه داد: در خطبه‌های سیدالشهدا (ع) دوری از شیطان و آگاه‌سازی نسبت به توطئه‌های شیاطین، رجوع به وجدان برای یافتن حقیقت، حفظ عزت، شکر نعمات الهی در بحرانی‌ترین مقطع زندگی، انتصاب خود به پیامبر اسلام (ص) موجود است.

این کارشناس دینی افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) در موقع رفتن به میدان جنگ، مردم را نسبت به غضب‌های الهی در برخورد نادرست با فرزندان رسول خدا(ص) آگاه‌ کردند که در خطبه‌های حضرت موجود است.

وی با اشاره به این‌که مبلغ باید برای تعداد روزهای تبلیغ برنامه‌ریزی کند، اضافه کرد: باید قبل از ماه محرم برنامه‌ها و مباحث منابر آماده شود و با توجه به سخنان امام حسین (ع) و مقام معظم رهبری  و باافزایش امید در مردم، آن‌ها را نسبت به رحمت و رأفت خدای متعال امیدوار کرد.

 رفیعی ادامه داد: امید آفرینی در جامعه مهم‌ترین برنامه مبلغین در ماه محرم باشد و در عین داشتن انتقاد به برخی مسئولین، باید توجه داشت که امکانات موجود در این چهل سال به دست مسئولین و دولت‌ها ساخته شده است و نباید همه دولت‌ها را مورد هجمه قرار داد و مردم را نسبت به آن‌ها بدبین و ناامید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha