پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسرائیل پیکر شهید 14 ساله را به خانواده اش تحویل نمی دهد

حوزه/ رژیم صهیونیستی پیکر نوجوان 14 ساله فلسطینی را که در جلوی دوربین های ویدئویی، توسط شلیک چندین گلوله به رگبار بسته و به شهادت رسانده به والدینش تحویل نمی دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نسیم ابورومی نوجوان 14 ساله بود که چند روز پیش به دست نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. مکافر ابورومی پدر نسیم در مصاحبه با خبرنگاران در باره مرگ پسرش گفت: پسرم 5 روز پیش شهید شد و من می خواهم او را به خاک بسپارم. اما آن ها پیکرش را گروگان گرفته اند و به ما تحویل نمی دهند.

در 15 آگوست ، نسیم ابورومی 14 ساله و حمودا خضر شیخ 14 ساله ، با چاقو به پلیس اسرائیل که یکی از ورودی های مسجد الاقصی را مسدود کرده بودند حمله کردند. صهیونیست ها از تحریک این جوانان استفاده کرده و در جا با شلیک مستقیم گلوله نسیم را به شهادت رساندند. آنان چندین مرتبه به این نوجوان در صحنه جنایت شلیک کردند و پیش از دستگیری حمودا نیز او را بارها مورد اصابت گلوله قرار دادند. یک افسر اسرائیلی نیز به سبب زخم سطحی مورد درمان قرار گرفت.

تصاویر ویدئویی از حمله نشان می دهند که نسیم ابتدا مورد اصابت گلوله در ناحیه پا قرار گرفته و سپس نظامیان او را به رگبار بسته اند.

مکافر با بیان اینکه پسرش را اعدام خیابانی کرده اند گفت: می توانستند بدون اینکه او را بکشند جلویش را بگیرند. این نظامیان آموزش دیده هستند. و سال ها تجربه داشتند و می توانستند یک پسر کوچک  را کنترل کنند! آن ها می خواستند که او را بکشند.

پس از حمله پدر این نوجوان نیز بلافاصله توسط نظامیان صهیونیستی دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفت. آن ها او را مجبور کردند که ویدئوی کشته شدن پسرش را توسط پلیس بارها و بارها تماشا کند.

مکافر گفت: پسرم بسیار صادق و صمیمی بود. او دوستان زیادی داشت و در مدرسه محبوب بود. در یکی از مدارس مسجدالاقصی درس می خواند و هیچ مشکل اجتماعی یا روانی نداشت. اما به خاطر رفتار بی رحمانه ای که نظامیان اسرائیلی علیه نمازگزاران فلسطینی داشتند خشمگین بود.

وی افزود: رفتار آن ها به ویژه در روز عید با زنان و کودکان تاثیر منفی بدی روی او گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha