چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کارخانه بازیافتی

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: بکارگیری بیش از 110 نفر از افرادی که سابقه کیفری و اعتیاد داشته‌اند در این کارخانه کار بسیار ارزشمندی بوده و مصداق معروف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ سلیمان مهدوی، ظهر امروز در بازدید یکی از کارخانه‌های نمونه بازیافتی شیراز با اشاره به اینکه تمام کارگران این کارخانه بازیافتی افرادی بوده‌اند که اعتیاد داشته و اکنون ترک کرده‌اند، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های این کارخانه این است که مدیر این مجموعه از جنس خود کارگران است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس، ویژگی‌های کارخانه بازیافتی را موردتوجه قرارداد و افزود: افراد دارای اعتیاد به مواد مخدری که اکنون ترک کرده‌اند، نسبت به شرایط زمان و مکان یکی از جهادگران عرصه اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: بکارگیری بیش از 110 نفر از افرادی که سابقه کیفری داشته‌اند در این کارخانه کار بسیار ارزشمندی است و اهمیت دادن به این افراد مصداق معروف است.

مهدوی در ادامه با تأکید بر اینکه تشویق و تبلیغ افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند مصداق معروف است، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و قرار داشتن در تحریم، ابتکار ساخت دستگاه‌هایی که در بازیافت استفاده می‌شود را خود کارگران این مجموعه در دست دارند.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس اضافه کرد: این کارخانه افرادی را به‌کارگیری می‌کند که دارای سوء سابقه هستند و به آنان خدماتی از جمله ازدواج آسان، ساخت مسکن و بیمه می‌دهد، درواقع مدیر این کارخانه کاری را انجام می‌دهد که برخی از مسئولان قادر به انجام آن نیستند.

وی بیان داشت: مدیر این کارخانه بازیافت در موضوع اقتصادی و جلوگیری از مفاسد اجتماعی به دغدغه مقام معظم رهبری عمل می‌کند، دستگاه‌های اجرایی باید نیازهای چنین کارخانه‌ای را برطرف کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان کرد: در این کارخانه بازیافت حتی یک کارگر غیر ایرانی کار نمی‌کند، درصورتی‌که دیگر کارخانه‌های مشابه کارگران خارجی را بکارگیری می‌کنند و به افراد دارای سوء سابقه نیز کار نمی‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مسعودی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    سلام.شماره تلفن و محل کارخانه این آقایی که به معتادان کار می ده رو میخواستم