شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین وحید عباسی دبیر عکس سوگواره های عاشورایی

حوزه/ حجت الاسلام عباسی با اشاره به بخش عکس خدمات ویژه هیئات مذهبی، گفت: بخش خدمات اجتماعی هیئات مذهبی از بخش های مهم سوگواره های عاشورایی است که در چارچوب خدمات اجتماعی فعالیت می کند که در سیل و زلزله اخیر کمک های قابل توجهی را از هیئات مذهبی شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام وحید عباسی دبیر عکس سوگواره های عاشورایی در نشست خبری هشتمین سوگواره های عاشورایی که ظهر امروز در یادمان شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هیئت در طول سال مناسبت های مختلفی دارد و شاید جلسه هفتگی هیئت مهمترین فعالیت هئیت است که باید بر دیگر فعالیت های هیئت دیده شود.

وی ادامه داد: در بخش عکس سوگواره های عاشورایی قصد ما این بود که عکس از تمام فعالیت های هیئت از قبیل درب ورودی، عزاداری و حتی هیئات بیرون هیئت که به عزاداری مشغول هستند در نظر گرفته شده است.

دبیر عکس سوگواره های عاشورایی افزود: در بخش اصلی ما یک زیر بخش به عنوان مجموعه عکس که در این قسمت به رتبه اول چهار میلیون، رتبه دوم سه میلیون و رتبه سوم دومیلیون تومان هدیه به همراه کمک به هیئت هایی که بانی عکس بوده اند.

وی ادامه داد: بخش دیگر، بخش تک عکسی است که نفر اول سه میلیون، نفر دوم دو میلیون و نفر سوم یک میلیون هدیه همراه با یک میلیون تومان به هیئت بانی عکس پرداخت خواهد شد.

عباسی افزود: بخش دیگر عکس سوگواره های عاشورایی، بخش عکس های قدیمی هیئت ها است که البته در این کار باید افراد پیگیر عکسهای قدیمی ناب هیئت ها باشند و بحث عکاسی نیست و هدیه ای که برای این بخش در نظر گرفته شده یک میلیون تومان است.

دبیر عکس سوگواره های عاشورایی گفت: عکس های پیاده روی اربعین حسینی نیز بخش جنبی است که عکس های پیاده روی اربعین حسینی را در طول مسیر راهپیمایی را روایت میکنند و به مجموع عکس دو میلیون و تک عکس یک میلیون هدیه در نظر گرفته شده است.

 عباسی در پایان با اشاره به بخش عکس خدمات ویژه هیئات مذهبی افزود: بخش خدمات اجتماعی هیئات مذهبی از بخش های مهم سوگواره های عاشورایی است که در چارچوب خدمات اجتماعی فعالیت می کند که در سیل و زلزله اخیر کمک های قابل توجهی را از هیئات مذهبی شاهد بودیم و باید این فعالیت های هیئت ها در سطح اجتماع رسانه ای شود.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha