پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بروجرد

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری گردهمایی فصلی مدیران 13 مدرسه علمیه این استان به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بروجرد خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه گردهمایی های فصلی مدیران مدارس علمیه، پایان هر فصل بصورت دوره ای به میزبانی یکی از مدارس برگزار می شود، گفت: این گردهمایی ها با هدف بررسی و تقویت نقاط قوت و ضعف مدارس و بررسی پیشرفت برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه گردهمایی فصل تابستان مدیران مدارس علمیه استان لرستان، فردا به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد و با حضور مدیران و معاونان مدیریت حوزه استان برگزار خواهد شد، افزود: در این گردهمایی کارشناسان حوزه علمیه قم، اصول نظام جدید آموزشی حوزه را برای مدیران مدارس تبیین و تشریح می کنند تا بتوانند سیستم آموزشی نظام جدید حوزه که هم اکنون در برخی مدارس استان از جمله مدرسه صادقیه خرم آباد و مدرسه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد در حال اجرا است، را اجرا کنند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان، برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی جدید در مدارس استان براساس تقویم پیشنهادی و بازه زمانی مدارس و همچنین برنامه ریزی های منسجم و هدفمند تهذیبی، آموزشی و پژوهشی برای طلاب جدید الورود را از دیگر محورهای این گردهمایی برشمرد . 

حجت الاسلام موسوی در پایان با اعلام این که هم اکنون بیش از یک هزار و 300 طلبه در 13 مدرسه علمیه لرستان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای شروع سال تحصیلی در مدارس علمیه استان اندیشیده شده است و امید می رود در سال تحصیلی جدید شاهد پویایی تهذیبی و علمی طلاب باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha