چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از ارائه آموزش های لازم به اساتید مدارس برای آشنایی با نظام جدید حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرّم آباد، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، پیش از ظهر امروز در همایش فصلی مدیران مدارس علمیه لرستان، در مدرسه امام صادق(ع) بروجرد با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای ارتقای دوره های تهذیبی آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه لرستان صورت گرفته است، گفت: مدارس علمیه استان در بازه های زمانی به تدریج سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سال آینده نیز در راستای تقویت بنیه آموزشی طلاب، دوره های تابستانه بصورت منطقه ای و سالانه در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد، خطرنشان کرد: طلاب می توانند برای رفع اشکالات برخی دروس خود در این دوره ها شرکت کنند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه آموزش های لازم به اساتید جهت تدریس دروس نظام جدید حوزه ارائه خواهد شد، گفت: این دوره ها با حضور مولفان برنامه جدید آموزشی حوزه، برای اساتید مدارس علمیه استان برگزار می شود.

در پایان این جلسه، اساتید حوزه علمیه قم برنامه جدید دروس حوزه را برای مدیران مدارس علمیه استان لرستان تبیین و تشریح کردند و مدیران مدارس نیز در خصوص این برنامه به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha