پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزت زمانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از شناسایی 60 مسجد فعال برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم خبرداد و گفت: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مشترک خود را برای این مساجد دنبال کرده و بتوانیم اهداف مورد نظر دینی را تحقق بخشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی امروز در چهارمین نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت مساجد دنبال می‌شود، تصریح کرد: اگر نهادهای مختلف به صورت مستقیم به دنبال ارتباط با مساجد باشند شاهد پراکندگی و حرکت غیرمنسجم خواهیم بود.

وی از شناسایی ۶۰ مسجد فعال برای ارائه خدمات اجتماعی به مردم با محوریت این مساجد یاد کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مشترک خود را برای این مساجد دنبال کرده و بتوانیم اهداف مورد نظر دینی را تحقق بخشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از تلاش سازمان تبلیغات اسلامی برای تربیت معلمان قرآن ویژه مساجد یاد کرد و گفت: شاید امکان اجرای مستقیم برنامه‌های قرآنی در مساجد را نداشته باشیم اما تربیت مربیان قرآنی می‌تواند موجب گسترش برنامه‌های قرآنی با حمایت‌های مردمی در مساجد شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha