پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار شکارچی

حوزه/ سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در سایه همدلی و انسجام در مقابل دشمنان پیروز می شویم گفت: با تلاش پیشکسوتان جهاد و شهادت فرهنگ دفاع مقدس به جوانان منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، در اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت استان مرکزی گفت:  پیشکسوتان جهاد و شهادت و ایثارگران، شاهدان زنده انقلاب، صحنه‌ها و فراز و نشیب‌های نظام جمهوری اسلامی و مایه مباهات کشور هستند.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه این اجلاسیه  فرصت ارزشمندی برای تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است ادامه داد: استان مرکزی یکی از استان های رزمنده پرور و شهید پرور است که افتخارات بزرگی را در طول دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب منتقل شود افزود: مقابل دشمن دست خالی و با همت و اراده و با مدیریت فرماندهان و سایر رزمندگان سربلند از این امتحان بیرون آمدیم.

سردار شکارچی تصریح کرد: رزمندگان با معنویت خود دشمن را از پای درآوردند و بعد از چهل سال در گام اول انقلاب اقتدار روز افزون امروز حاصل ایثارگری ها، دلدادگی ها، اخلاص ها و معنویات دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه علیرغم همه مشکلات، تحریم ها و توطئه های دشمن حرکت انقلاب در حال پیشرفت است افزود: امروز می توانیم این نوید را بدهیم که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار حرکت خود به سمت اهداف را پیش می برد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بیان کرد:  تفکر دوران دفاع مقدس امروز هم جاری است و این تفکر را مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدا هستیم.

وی گفت: امروز کشور در سایه همدلی و انسجام می تواند در مقابل دشمنان پیروز شود و مسئولیت پیشکسوتان در قبال هجمه ها به انقلاب اسلامی سنگین و برگزاری چنین جلسات و بازخوانی آرمان ها و اهداف انقلاب بسیار ارزشمند است.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه ایجاد تفرقه در بین جوانان، مسئولین و مردم یکی از شگردهای دشمن است و  باید برای ایجاد وحدت در جامعه تلاش کنیم ادامه داد: جنگ فرهنگی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha