جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه

حوزه/ رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه از رئیس ‌ مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی درخواست کرده تا طرح بانکداری جدید جمهوری اسلامی ایران برای بررسی دقیق تر در اختیار کارشناسان این مرکز قرارداده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه  متن نامه حجت الاسلام والمسلمین یوسفی رئیس مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه به حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین آقای مبلغی دام عزه

رئیس محترم مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اخیرا مصاحبه‌ای از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. در این مصاحبه ایشان اظهار داشتند تا پایان شهریور امسال طرح بانکداری جدید جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی تصویب خواهد شد. مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا قبل از ارایه طرح به صحن علنی مجلس در اختیار مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی قرار گیرد تا به کمک متخصصان پولی و بانکی مرتبط با مرکز راهبری بررسی دقیقی صورت گیرد و در صورت مواجه با اشکالات اساسی، به‌ویژه با ملاحظه ابعاد اقتصاد مقاومتی، نظرات اصلاحی و تکمیلی ارایه شود.

لازم به ذکر است، از آنجایی که مشکلات بانکداری از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری، مراجع و عموم اقشار مؤمن جامعه می‌باشد، انتظار بر آن است تا طرح بانکداری قبل از تصویب در مجلس شورای اسلامی در محافل نخبگانی دانشگاهی و حوزوی مورد بررسی قرار گیرد و با اخذ نظرات آنان، طرحی جامع و کامل به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارایه گردد. 

                                                                                 دوام توفیقات جناب‌عالی را از درگاه الهی خواستارم

                                                                                                         احمدعلی یوسفی

                                                                                           رئیس مرکز راهبری حوزه‌های علمیه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha