پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی عاشورا در استکهلم سوئد

حوزه/ مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در استکهلم سوئد در آستانه فرا رسیدن روز عاشورای حسینی با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری راهپیمایی عاشورا در این شهر خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در استکهلم سوئد در آستانه فرا رسیدن روز عاشورای حسینی با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری راهپیمایی عاشورا در این شهر خبر داد و اعلام کرد: با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان و یاران باوفای ایشان، راهپیمایی سالانه عاشورای حسینی (ع) در مرکز شهر استکهلم با حضور مؤمنان و شیعیان اهل بیت (ع) روز شنبه 7 سپتامبر 2019 از ساعت 14:30 از میدان Norra Bantorget در مرکز شهر استکهلم آغاز و ساعت 16:30 در میدان سرگل (Sergelstorg) به پایان می رسد.

در اطلاعیه آمده است: نزدیکترین ایستگاه مترو به مبدأ راهپیمایی، ایستگاه مرکزی T-Centralen می باشد. شرکت کنندگان گرامی می توانند پس از پیاده شدن در ایستگاه T-Centralen از درب خروجی منتهی به خیابان Vasagatan خارج شده و به طرف میدان Norra Bantorget پیاده روی کنند و یا از اتوبوس شماره 50 استفاده نمایند.

هدف از این راهپیمائی معرفی آرمان های عاشورا و قیام حضرت امام حسین (ع) به جامعه سوئد و تأکید بر آموزه های اصیل دینی از جمله صلح و آزادی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha