پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسین کورانی در قم

حوزه/ مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسین کورانی عمری را در ارائه خدمات دینی، اجتماعی و انقلابی گذراند و در طول حیات پربرکت خود درراه اهداف عالیه‌ی اسلام و پشتیبانی از جبهه مقاومت مجاهدت های بسیار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسین کورانی از بنانگذاران حزب الله لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)

ارتحال عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ حسین کورانی، از مؤسسین حزب‌الله لبنان و چهره‌های برجسته و فرهیخته علمی، فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه قم و لبنان موجب تأسف و تألم گردید.

این عالم مبارز که از یاران انقلاب اسلامی در لبنان به شمار می‌رفت، عمری را در ارائه خدمات دینی، اجتماعی و انقلابی گذراند و در طول حیات پربرکت خود درراه اهداف عالیه‌ی اسلام و پشتیبانی از جبهه مقاومت مجاهدت های بسیار کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم گران‌قدر لبنانی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، مردم شریف و مبارز لبنان، عالم مجاهد سید حسن نصرالله، رزمندگان مقاومت اسلامی و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

313/32
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha