جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی آثار ماندگار دارد، گفت: فرهنگ سازی وارتقاء فرهنگ ترافیکی مردم نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در دیدار با رئیس و معاونان پلیس راهور استان کردستان، از اقدامات پلیس راهور در راستای تامین نظم و امنیت ترافیکی ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تقدیر کرد.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی مردم، گفت: تجهیز پلیس راهنمایی و رانندگی و هوشمندسازی ثبت تخلفات رانندگی و از طرفی حذف ارتباط چهره به چهره موجب کاهش تنش، نارضایتی مردم وانضباط عبور ومرور در سطح معابر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی به فعالیت مطلوب پلیس راهور نیز اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از نظر اقدامات فرهنگی، آموزشی و مأموریت مجموعه در سال های اخیر فعالیت خوبی داشته است و نباید به این فعالیت ها بسنده و آن را رها کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی آثار ماندگار دارد، افزود: پلیس بایستی طوری برنامه ریزی آموزشی داشته باشد که مردم، خود به سمت و سوی کاهش تخلفات رانندگی هدایت شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ساماندهی طرح های انتظام بخشی پلیس راهور گفت که پلیس با اصلاح هندسی و مهندسی ترافیکی معابر، می تواند زمینه انجام تخلف رانندگی مردم را کاهش دهد.

وی گفت: با طرح ها و اقدامات هدفمند، تلاش شود تخلفات رانندگی را کنترل و زمینه را برای کاهش تصادفات مهیا کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به نقش بسیار مهم رسانه ها در فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان اشاره و تاکید کرد: آموزش کنترل و پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی بایستی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظامی مردم، خاطر نشان کرد: قطعا همدلی و هم افزایی پلیس با مردم علاوه بر مشارکت همگانی در تولید امنیت موجب اعتماد عمومی نیز خواهد شد.

سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان، نیز در این دیدار با بیان اینکه فلسفه وجودی پلیس خدمت به مردم است، اظهار داشت: پلیس خادم مردم است و در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با تاکید بر اینکه اولویت ماموریت ها در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در ابتدا راهنمایی و آموزش مردم است، تصریح کرد: تصادف محصول تخلف رانندگی است لذا تلاش خواهیم کرد با فرهنگ سازی، تخلفات رانندگی را کاهش داده تا به هدف اصلی ماموریت خود که همانا کاهش حوادث و سوانح ترافیکی است دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام آیینه بند، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس امروز ایران اسلامی پلیس مکتبی و مردمی است، اظهار داشت: پلیس مردمی با مردم و برای مردم است و در خدمت به آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha