جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 864203
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
موکب

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برپایی موکب اوقاف این استان در شهر سامرا خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه موکب اوقاف استان لرستان امسال برای سومین سال با هدف خدمت به زائران اربعین حسینی برپا خواهد شد، گفت: برنامه ریزی های لازم برای برپایی این موکب در راستای اطعام و اسکان زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است و این موکب همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش از 11 تا 30 مهرماه برای خدمت رسانی به اربعین در شهر سامرا برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر خدمات پذیرایی و اطعام زائران، اسکان نیز صورت خواهد گرفت، بیان داشت: با تأمین وسایل مورد نیاز، امسال پیش بینی می شود شبانه روز قریب به 500 زائر در این موکب اسکان داده شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان یادآور شد: روزانه حدود 6 هزار پرس غذای گرم و همچنین 8 هزار میان وعده بین عزاداران اربعین حسینی توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده ادامه داد: این موکب به همت عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از محل کمک های خیران و موقوفات مرتبط با عزاداری اهل بیت(ع) برپا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال برنامه های فرهنگی با حضور مبلغان مستقر در موکب اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: در موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در شهر سامرا قریب 15 مبلغ بومی و غیربومی با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی، به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند داشت . 
    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha