شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام مسعودی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برپایی ۱۰ موکب برای خدمات رسانی در ایام اربعین از سوی مجموعه اوقاف هرمزگان خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سیدعباس مسعودی امروز در حاشیه بازدید از موکب های استان برای زائران اربعین، اظهار کرد: موکب بزرگ باب الحوائج علیه السلام به همت مجموعه اوقاف و امور خیریه هرمزگان همزمان با ایام اربعین در شهر سامرا با ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی، مذهبی آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین می باشد.

وی با بیان اینکه ۱۰ موکب اربعین در نقاط مختلف استان برپا شده است، افزود: موکب هایی در مساجد، موقوفه ناصری، مسجد قائم، امامزادگان سید مظفر(ع) بندرعباس، سید احمد(ع) چاهستان، شاه محمد تقی(ع)، سید سلیمان(ع)، پنجه علی، شاه عبدالقهار(ع)، سید احمد(ع)، سیدمحمد(ع) حاجی آباد، سیدسلطان محمد(ع) رودان، سید مظفر قشم برپا شده ‌و خدمات مختلف فرهنگی، مذهبی و همچنین پذیرایی زائران جامانده از اربعین را ارائه خواهند داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان بیان کرد: افرادی که می خواهند در خدمات رسانی به زوّار اربعین مشارکت داشته باشند می توانند کمک‌های خود را چه به صورت نقدی و چه به صورت اقلام به مواکب اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان یا امامزادگان تحویل دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha