جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ با حضورحضرت آیت‏‌الله علوی گرگانی سایت سوگواره دانشجویی «صفر تا صفر»از امروز به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششمین سوگواره صفر تا صفر امروز با حضور اعضای برگزار کننده این سوگواره در دفتر آیت‎الله علوی گرگانی به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

حجت‎الاسلام والمسلمین نوروزی، معاون فرهنگی دانشگاه قم در این دیدار گفت: دوره‎های اولیه این جشنواره به شکل دانشگاهی، منطقه‎ای و امروزه به شکل ملی برگزار شده است.

وی افزود: دوره ششم این سوگواره که متناسب با ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) به شکل سراسری و ملی برگزار می‎شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین نوروزی یادآورشد: هدف این سوگواره آن است که شعائر حسینی(ع) درفضاهای مختلف و توسط قشر دانشگاهی گرامی داشته شود و به ترویج فرهنگ عاشورا در بخش‎های فرهنگی و شعر و فضای رسانه‎ای و مجازی امروز از جمله تولید اپلیکیشن و... اقدام کنند.

وی گفت: امسال دانشجویان در ۱۱ رشته با هم رقابت می‎کنند که امروز آیین افتتاحیه این سوگواره است و پس از جذب آثار اقدام به معرفی برترین آثار خواهیم کرد.

در پایان حضرت  آیت‎الله علوی گرگانی با کلیک روی گزینه آغاز دریافت آثار ششمین سوگواره دانشجویی صفر تا صفر از سایت این جشنواره رونمایی کرد.

ایشان در این مراسم با ستایش فعالیت های دانشجویان به خصوص بانوان دانشجو در این برنامه فرهنگی حضور موثر بانوان در اجرا طرح های فرهنگی در میان دانشگاهیان خواهر را ستود و آن را از برکات نظام اسلامی دانستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha