شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شرکت 500 دونده در مسابقه دو خیریه اسلامی در شرق لندن

حوزه/ مسجد شرق لندن با برگزاری هشتمین دوره مسابقه سالانه «دو خیریه اسلامی» میزبان صدها شرکت کننده در پارک ویکتوریا بود و هزاران دلار کمک خیریه جمع آوری شد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»  صدها نفر از هر مسلمانان روز یکشنبه ، 22 سپتامبر در هشتمین دوره «دو خیریه  اسلامی» در پارک ویکتوریا در شرق لندن شرکت کردند.

دیلور خان ، مدیر مسجد شرق لندن در این رابطه به خبرنگاران گفت: این یک برکت بسیار بزرگ بوده است که می بینیم این رویداد سالانه در حال رشد است و پیر و جوان جمع می شوند و کمک های خیریه برای اهداف ارزشمند جمع آوری می شود.

شعارهای این رویداد که به میزبانی مسجد شرق لندن برگزار شد ، تناسب اندام ، نیکوکاری و سرگرمی سرگرمی بود که کمک های جمع آوری شده قرار است خرج 30 پروژه مختلف خیرخواهانه شود.

از اوایل صبح ، شیخ محمد محمود ، امام ارشد مسجد شرق لندن طی سخنرانی به شرکت کنندگان دلگرمی داد و به دنبال آن یک جلسه کوتاه گرم کردن انجام شد. پس از آن ، نزدیک به 500 دونده در خط شروع صف آرایی کردند تا در این راه خانواده و دوستان خود را به ورزش تشویق کنند.

در حالی که شرکت کنندگان 5 کیلومتر مسافت را می دویدند، کودکان نیز در محوطه بازی سرگرم بودند.

شیخ عبدالقیوم ، از پیشوانان مسجد شرق لندن ، ضمن تبریک به همه افراد شرکت کننده، بر فضیلت ورزش و مراقبت از سلامتی در خطبه های نماز جمعه نیز اشاره کرده بود.

تک تک شرکت کنندگان در مسابقه مدال مشارکت دریافت کردند.

توزومول علی ، مدیر ارشد جمع آوری کمک های مالی ، برای مسجد گفت: امسال بیشترین شرکت کننده را داشته ایم که نسبت به سال های گذشته بسیار زیاد بوده است.

 ما از همه کسانی که شرکت کردند ، و از کسانی که امکانات پارک ویکتوریا  رت برای این رویداد فوق العاده  آماده ساختند نیز سپاسگزاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha