شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دولابی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی گفت: چه دست هایی در کار است که نمی گذارند فضای مجازی سالم در کشور ایجاد شود؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی، در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: هدف هر مسلمان باید امروز ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد. ملتهای اسلامی ظرفیت عظیمی دارند که اگر از آن استفاده شود، امت اسلامی به اوج خواهد رسید. ایجاد تمدن اسلامی هدف نهایی ما است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اصلی ترین شاخصه تمدن اسلامی که حول محور اربعین و سید الشهداء ع شکل میگیرد چیست؟ که با تقویت آن سرعت ما به سمت تمدن جهانی بیشتر میشود و با تضعیف آن از تمدن جهانی فاصله میگیرم؟

وی افزود: به جرات میتوان گفت که اصلی ترین شاخصه، همان عزت مداری و ظلم ستیزی است که حضرت آن را خواست خدا و رسول و مؤمنان میدانند. ابی الله ذلک لنا و رسوله و المؤمنون. و نیز دامان پاک مادر بزرگوارشان که رسم عزت را به جهانیان آموخت. ( و حجور طابت و طهرت).

حجت الاسلام و المسلمین دولابی با بیان اینکه ماجرای کربلا نمایش دو اسلام در برابر دیدگان امت اسلام است،خاطرنشان کرد: یکی اسلام حسین(ع) که اسلام مقاومت و عزت است و دیگری اسلام عمر سعد که اسلام سازش و ذلت مداری است.

وی افزود: اسلام مقاومت، ظلم ستیز است و اسلام سازش ظلم پذیر. اسلام ظلم ستیز ، ظلم را به زانو در می آورد، اما اسلام سازش ، به دام ظلم میافتد و به تدریج، به اهرم ظالم تبدیل گردد. عمر سعد ها نمیخواهند کار به جنگ بکشد . می خواهند میان سرور آزادگی از یکسو و مجسمه دیناطلبی از سوی دیگر ، آشتی برقرار کنند. اما در عمل به بازوی ظالم تبدیل میگردند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با ماهیتی ظلم ستیز و با شعار «هیهات من الذلة» شکل گرفت، گفت: با شعار نه شرقی نه غربی که ترجمان امروزی «هیهات من الذلة» است، کشوری را که زمانی برای بیرون راندن دشمن از خاک خود میجنگید ، به کشوری تبدیل کرد که در فرسنگ ها دورتر از خاک خود، دشمن داعشی را به زانو در آورد.

وی تصریح کرد: کشوری را که بدون اجازه شخص اولش، در سال 1322 محل برگزاری کنفرانس تهران با حضور چرچیل و روزولت و استالین بود، به جایی رسانید که توقیف کشتی اش در صدها کیلومتر دورتر از مرز ها را بی جواب نگذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی گفت: کشوری که زمانی در برابر حمله جنگنده بمب افکن های عراقی ، هیچ سپر دفاعی نداشت را به جایی رساند که اجازه ورود پهپاد رادار گریز متجاوز امریکای قلدر را به مرز های هوایی کشورش نداد.

وی افزود: الگوی ایران اسلامی، الگوی اسلام حسینی(ع) و ظلم ستیز و است و الگوی عربستان خائن، الگوی اسلام ظلم پذیر و اسلام عمر سعد است که عملا به ابزار دست استکبار جهانی تبدیل شده و اطاع من عبادک اهل الشقاق و النفاق را معنی بخشیده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه دستهایی تلاش میکنند تا اسلام ظلم ستیز را که اصلی ترین عامل پیروزی های جبهه مقاومت بوده است را به اسلام سازش تبدیل کنند،گفت: ترویج اشرافیگری از یک سو و تلاشهای مفسدان فرهنگی از سوی دیگر که فضای مجازی را به قتلگاهی برای جوانان تبدیل نموده است گامهایی در جهت تبدیل اسلام مقاومت به اسلام سازش است.

وی افزود: حذف نام شهید از تابلوهای شهری و تغییرات گسترده ای که در کتب درسی در سالهای نه چندان دور اتفاق افتاد در همین راستا بود.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی گفت: فرزند من و فرزندان ایران اسلامی حق دارند که از فضای مجازی سالم برخوردار باشند. چه دستهایی در کار است که نمیگذارد فضای مجازی سالم در کشور ایجاد شود؟

وی با بیان اینکه ریاست محترم قوه قضاییه تصدیق می فرمایند که این مورد نیز از مهمترین حقوق عامه است. آنها که به دنبال مذاکره با امریکا هستند نیز خواسته یا نا خواسته در جهت تحکیم اسلام سازش حرکت میکنند، گفت: به همین جهت رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در ابتدای درس خارج فرمودند : «همه مسئولان یکصدا معتقدند با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.»؛ اما ایکاش ریاست محترم جمهور نیز که معتقد به اسلام مقاومت هستند در رفتارهای خود با مستکبران، دقت بیشتری به خرج میدادند. تصویر قهقهه ایشان در ملاقات با نخست وزیر انگلیس سوژه رسانه ها شده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاش کسی به ایشان بگوید که امروزه زبان بدن در دیپلماسی کم اهمیت تر از گفته ها نیست. و پیامهایی که از زبان بدن برداشت میشود گاهی مهم تر از پیامهایی است که از گفته ها استنباط میگردد.

وی افزود: امروز عده ای با پاک کردن نام شهید از تابلوهای شهری و تبدیل واژه ظلم ستیزی به ظلم گریزی، به دنبال ترویج اسلام سازش هستند، و خواسته اند شهید کم فروغ باشد، اما به لطف الهی سید الشهداء پر فروغ تر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی با بیان اینکه اصلی ترین هدف دشمنان از تحریمها نیز همین به زانو در آوردن مؤمنان و به ذلت کشاندن آنان است تا تحقق تمدن جهانی اسلام را به تاخیر بیندازند،گفت: اصلی ترین مصداقش همین خون مبارک سیدالشهداء(ع) است که منافقان، قدرت درک عظمتش را ندارند.

وی با بیان اینکه ترامپ و جانسون و مکرون، ممکن است از هریک از دارایی های ما مطلع شوند. اما اصلی ترین دارایی ما که «حب الحسین» است را نمیفهمند. «و لکن المنافقین لا یفقهون.»،گفت: آنها چه میفهمند که 70 کیلومتر پیاده روی با یک پا و با تکیه برعصا توسط دختری که در سال گذشته و در همین مراسم یک پای خود را به دلیل برخورد با مواد منفجره داعشی ها از دست داده است یعنی چه؟ ترامپ، چه می فهمد که به دوش کشیدن مادری پیر و 70 کیلومتر پیاده روی به عشق سیدالشهداء(ع) چه معنایی دارد؟ «وَ لِلَّهِ خَزائِنُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ لکِنَّ الْمُنافِقینَ لا یَفْقَهُونَ».

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز نیز پیاده روی اربعین میرود تا آخرین قدمها به سوی ظهور را بردارد و ایجاد تمدن جهانی به رهبری حسین بن علی(س) را هموار سازد و مقام معظم رهبری فرمودند که «این خون حسین‌بن‌علی است که بعد از ۱۴۰۰سال دارد می جوشد و روزبه‌روز زنده‌تر می شود».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha