سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین طلاب جوان را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و وصیت نامه های شهدا توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، ظهر امروز در نشستی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات، در برابر دشمنی که توسط شرق و غرب حمایت می شد و تا دندان مسلح بود، با اقتدار و شایستگی ایستادند و طعم شکست و خواری را به دشمنان چشاندند.

وی ادامه داد: در آغاز جنگ تحمیلی بیش از ۳۱ کشور دنیا از عراق پشتیبانی کردند و طراحان نظامی با تمام تجهیزات به جنگ تمام عیار با انقلاب نوپا و نوظهور پرداختند که با عنایت و لطف خدا، کشور توانست از یک آزمون الهی سربلند بیرون آید.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت زنده است و  اگر آن زمان شهید فهمیده وجود داشت، امروزه شهید حججی و مدافعان حرم را داریم که در برابر دشمنان با قدرت ایستاده اند.

وی اظهار کرد: یکپارچگی و مراجعه به فرهنگ دفاع مقدس در عصر حاضر می تواند ما را از آسیب های فرهنگی و اقتصادی دشمن نجات دهد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: در جنگ تحمیلی، با دفاع عاشورایی ملت ایران، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب درهم شکسته شد و ایران با سربلندی و افتخار از این جنگ بیرون آمد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در پایان طلاب جوان را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و وصیت نامه های شهدا توصیه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha