پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کوچه شهید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، تکریم شهیدان و بزرگداشت آنان را باعث افتخار دانست و گفت: با افتخار باید نام شهیدان را بر اماکن و معابر میادین نصب کنیم و از برنامه ها و مراسمات بزرگداشت آنها غفلت نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،  حجت الاسلام رضا خدری، امروز در مراسمی به مناسبت دفاع مقدس در شهر چغادک با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر بزرگداشت نام شهدا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پیام معناداری که در تجلیل از شهدا صادر کردند، فرمودند: همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم.  

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، تکریم شهیدان و بزرگداشت آنان را باعث افتخار دانست و گفت: با افتخار باید نام شهیدان را بر اماکن و معابر میادین نصب کنیم و از برنامه ها و مراسمات بزرگداشت آنها غفلت نکنیم.

خدری بر لزوم توجه به توان داخلی برای حل مشکلات و قطع امید از غرب تاکید کرد و گفت: کشورهای اروپایی بعد از کش و قوس فراوان و وعده های پوچ، کاری در راستای تعهداتش در قبال ایران انجام ندادند و به تحریم های آمریکا پایبند ماندند، لذا رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار خبرگان فرمودند: «باید از اروپا قطع امید کرد» زیرا از انجام تعهداتش عاجز و ناتوان است. آمریکا بد عهد است و اروپا ناتوان.  

امام جمعه چغادک ادامه داد: البته رهبری معظم همواره فرموده اند که «راه تعامل با کشورهای اروپایی باز است» و ما همیشه اهل تعامل و مذاکرات مثبت و عزتمندانه بوده ایم، اما به دولت هایی که با ما دشمنی علنی می کنند، مطلقاً نباید اعتماد کرد و تاکنون هم اعتماد به آنها ثمره مثبتی نداشته است.

وی گفت: بر اساس توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری، اساس همه امور کشور و لازمه موفقیت در عرصه‌های مختلف «ایستادگی و مقاومت» و «توجه به توان و ظرفیت داخلی» و «استفاده از نیروهای انقلابی جوان و کارآمد» برای حل مشکلات است و برخی از امور نیازمند ایستادگی طولانی مدت است، بنابراین باید همانند دوران دفاع مقدس، با مقاومت و ایستادگی و استفاده از نیروی جوانان مؤمن، ثابت کنیم که «ما می توانیم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha