جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراخوان دریافت آثار و محتواهای مرتبط با اربعین حسینی

حوزه/ خلیل دلپاک از ثبت‌نام ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر زائر اربعین از سراسر استان سمنان در سامانه سماح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، خلیل دلپاک، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد علاقه‌مندان برای حضور در پیاده‌روی اربعین امسال بیش از سال گذشته است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال داشتن ویزا برای حضور در پیاده‌روی اربعین نیز ضروری نیست، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

وی با اشاره به تعداد زائران استان سمنان که در پیاده‌روی اربعین حسینی سال گذشته شرکت کردند، افزود: سال گذشته نزدیک ۱۰ هزار نفر از استان سمنان در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی حضور داشتند.

دلپاک با بیان اینکه زائران از طرق مختلفی می‌توانند برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی و خدمات پستی مراجعه کرده و در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه خود زائران نیز می‌توانند با مراجعه با سایت سماح برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کنند از زائران خواست تا در حین ثبت‌نام مدارک خود از قبیل کارت ملی و کارت‌پول خود را به دست افراد ناشناس نسپارند.

دلپاک با بیان اینکه خوشبختانه در استان سمنان تاکنون گزارشی مبنی بر سوءاستفاده از مدارک زائران در حین ثبت‌نام صورت نگرفته از زائران خواست با هوشیاری و دقت کامل در سامانه سماح ثبت کرده و اجازه سوءاستفاده به افراد سودجو را ندهند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: گزارش‌هایی از سوءاستفاده از مدارک زائران اربعین رسیده است که نشان می‌دهد باید زائران در حین ثبت‌نام دقت بیشتری داشته و با مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha