پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
چ

حوزه/ در مراسمی با حضور آیت الله نمازی، از سردار محمود چهارباقی که مفتخر به دریافت نشان درجه یک نصر از سوی مقام معظم رهبری شده است، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مراسم تجلیل از سردار محمود چهارباقی که مفتخر به دریافت  نشان درجه یک نصر از سوی مقام معظم رهبری شده است، امروز با حضور آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و با سخنرانی سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.

در این مراسم، با تقدیم هدایایی از خدمات ارزنده سردار محمود چهارباقی، در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) قدردانی به عمل آمد.

شرکت کنندگان در این مراسم همچنین نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اقامه کردند.

گفتنی است، سردار محمود چهارباقی، به پاس ایستادگی و دفاع قهرمانانه در برابر کفر و استکبار جهانی و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، با موافقت رهبر معظم انقلاب، مفتخر به دریافت نشان درجه یک نصر شده است.

در بخشی از حکم مقام معظم رهبری مبنی بر اعطای نشان درجه یک نصر به سردار چهارباقی آمده است: «به پاس ایستادگی و دفاع قهرمانه در برابر کفر و استکبار جهانی و عوامل مزدور و فریب خورده آنان و اعتلای جبهه مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مفتخر به دریافت نشان نصر درجه یک می‌گردید».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha