جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قاسمی

حوزه/ امام جمعه موقت ساری با بیان این که با نسخه اروپایی نمی توان کشور را اداره کرد، افزود: تنها را برون رفت کشور از مشکلات فعلی بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های داخلی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان، خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه و رسالت مسؤولان و مدیران کشور دانست و گفت: مدیران باید از همه فرصت هایی که در اختیار دارند جهت خدمت به مردم بهره گیرند.

وی با بیان این که گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم یک وظیفه و تکلیف مهم برای مسؤولان است، افزود: خدمت صادقانه به مردم، مهم ترین یادگاری از دوران مدیریت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که متأسفانه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم و همچنین عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان مردم ما از لحاظ اقتصادی و معیشتی تحت فشار هستند، بیان داشت: باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی کارآمد، این فشارهای اقتصادی را از زندگی مردم کاهش دهیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نمی توان همه مشکلات امروز کشور را به تحریم ها نسبت داد، افزود: بخشی از این مشکلات اقتصادی را می توان با مدیریت صحیح رفع کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همواره سوء مدیریت ها در کشورمان عوارض و آسیب جدی بر زندگی مردم داشته است، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید از توان و ظرفیت نیروی جوان در مدیریت های کشور بهره گرفته شود.

حجت الاسلام قاسمی با تأکید براین که امروز مدیریت انقلابی و تفکر جهادی، حلقه مفقوده مدیریت در کشورمان است، خاطرنشان کرد: باید تفکر انقلابی و جهادی در سطح مدیریت کشور بیشتر تقویت و نهادینه شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی از مسؤولان کشور علیرغم بدعهدی های مکرر غربی ها در سال های اخیر همچنان در انتظار تحقق وعده های توخالی آنها هستند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید به طور کلی از اروپایی ها قطع امید کرد.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که با نسخه اروپایی نمی توان کشور را اداره کرد، افزود: تنها را برون رفت کشور از مشکلات فعلی بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های داخلی است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که اروپایی ها در چهار دهه اخیر همواره در کنار آمریکایی ها بودند، بیان داشت: اگر امروز برخی سران کشورهای اروپایی به دنبال فرهم کردن بسترهای مذاکره ایران با آمریکا هستند در جهت حفظ منافع خود و آمریکایی ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha