چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: در ایام اربعین بیش از ۳۰ هزار نفر نیروی استقراری در موقعیت‌های مختلف داریم که خدمات ارزشمندی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در دیدار با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با هفته نیروی انتظامی به میزبانی ستاد فرماندهی ناجا، با تأکید بر اینکه فعالیت در نیروی انتظامی به دلیل مواجهه با آحاد مردم و مسئولیت تامین امنیت، نظم و انضباط اجتماعی شرایط ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: ما بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را مکانی مقدس می‌دانیم؛ چرا که فعالیت‌های این بنیاد در جهت حفظ فرهنگ شهدا و دفاع مقدس است و بر این باوریم که فعالیت و عملکرد خوب و با کیفیت این بنیاد موجبات عزت نیروهای مسلح و کشور است. هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس که قبل از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، یادآور دورانی غرورآفرین و عزت‌مند است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره در زمینه ثبت خاطرات دفاع مقدس تاکید بسیار دارند.

سردار اشتری با بیان اینکه در موضوع دفاع مقدس بیشترین توجه و حساسیت را رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ فرهنگ آن ایام برای آحاد مردم و جبهه مقاومت مایه‌ی عزت است. امروز مردمان لبنان، سوریه و یمن که مجاهدانه در برابر دشمن مقاومت می‌کنند به نوعی از فرهنگ و تجربه ارزشمند دفاع مقدس درس گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باب شهادت در ناجا همچنان باز است، افزود: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز ۲ هزار آزاده در دفاع مقدس دارد و اکنون نیز صحنه دفاع در میادین و خیابان‌های شهر و نیز مرزهای کشور برای ماموران ما تداعی‌کننده آن دوران است. ما در نیروی انتظامی جانبازی داریم که در میدان ونک تهران و در حین انجام ماموریت به این افتخار نائل آمده و یا شهیدی داریم که در میدان ولی‌عصر (عج) به شهادت رسیده است و معتقدیم که هیچ تفاوتی میان آن‌ها و شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

سردار اشتری در پایان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: در ایام اربعین بیش از ۳۰ هزار نفر نیروی استقراری در موقعیت‌های مختلف داریم که خدمات ارزشمندی را به زائران اربعین ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha