جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک روحانیون جهادی به مردم محروم جنوب کرمان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از خدمت جهادی ۱۶ نفر از طلاب و اساتید این مدرسه برای ساخت مسجد در روستای برم این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله سراوندی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه طلاب و اساتید این مدرسه در ساعات غیر درس و بحث مشغول ساخت مسجد برای مردم روستای برم شهرستان الیگودرز هستند، افزود:این گروه جهادی با عنوان یاوران مهدی مشغول خدمت رسانی عمرانی فرهنگی به مردم روستا هستند و قرار است در آینده نیز در صورت نیاز با کمک و خدمت رسانی در سایر روستاها نیز یاریگر مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت: در این هفته نیز مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برنامه های متعدد ورزشی را برای طلاب برگزار می کند که از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال و تنیس اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به برگزاری برنامه های دینی فرهنگی در این مدرسه خاطر نشان کرد: کلاس های اخلاق برای طلاب در طول سال بصورت مستمر همراه با قرائت زیارت جامعه  برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان نقش مهمی در تعمیق و گسترش فرهنگ دینی در جامعه بویژه بین نسل جوان دارند، گفت: مبلغان باید با سعه صدر، اخلاق نیکو و تسلط بر علوم روز پاسخگوی سوالات و شبهات نسل جوان باشند و بتوانند بصیرت و روشنگری در مقابل هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب را برای آحاد جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha