پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار

خبرگزاری حوزه / حجت الاسلام و المسلمین ملک دار با تأکید بر نقش بسیج در بالا بردن روحیه انقلابی جامعه، گفت: حفظ نظام جز با روحیه بسیجی و ایثارگری محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور، شب گذشته در جمع مسئولان بسیج طلاب و روحانیون کرمان و مدیریت حوزه استان، در مدرسه علمیه صالحیه کرمان با تأکید بر نقش سازنده بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: حفظ نظام جز با روحیه بسیجی و ایثارگری محقق نخواهد شد.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین حوزه و دیگر نهادها، خاطر نشان کرد: برکت ارتباط با بسیج قابل مقایسه با سایر نهادها نیست.

وی با تاکید بر این که نباید فعالیت بسیج طلاب و روحانیون محدود به طلاب شود، اظهار کرد: باید برای گسترش فرهنگ بسیج در مدارس تلاش کرد و در این زمینه اساتید نقش سازنده‌ دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار ادامه داد: در زمینه اعزام طلاب به اردوهای راهیان نور اقدامات خوبی انجام گرفته و برنامه‏‌های متعددی جهت ساماندهی این سفرها در حال انجام است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور با بیان این که سعی این مرکز بر اعزام طلاب سطح یک به مناطق راهیان نور است، خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل مشکلاتی داشتیم که با همکاری و رایزنی‌های صورت گرفته تا حد قابل قبولی مشکلات برطرف شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha