جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گروه "سرایا السلام" را به حضور بدون سلاح در خیابان و حمایت از تظاهرات کنندگان در صورت تجاوز علیه آنان دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گروه "سرایا السلام" (گردان های صلح) را به حضور بدون سلاح در خیابان و حمایت از تظاهرات کنندگان در صورت تجاوز علیه آنان دعوت کرد و از شیوخ عشایر خواست در حد توان از معترضان حمایت کنند.

وی بر ضرورت بر افراشتن پرچم عراق بر بالای خانه ها، مغازه ها، ساختمان ها و مساجد تاکید کرد.

مقتدی صدر در بیانیه خود گفت: همانگونه که تظاهرات کنندگان به شما نیرو های امنیتی گُل می دهند، شما هم به آنها گُل بدهید.

وی افزود: کسانی که قصد ندارند در تظاهرات شرکت کنند، با یک سخنرانی یا حمایت معنوی مثل تعطیل کردن تمامی کارها در روز جمعه آن را تأیید کنند.

رهبر جریان صدر با تاکید بر اینکه ائمه جمعه این هفته باید با نگاه مثبت و ارشادی به این تظاهرات بپردازند، تصریح کرد: تظاهرات کنندگان نیازمند حمایت لجستیک مثل خوراکی، نوشیدنی و خدمات پزشکی و امثال آن هستند، لذا از صاحبان ثروت پاک می خواهیم تا جایی که می توانند از آنان حمایت کنند.

مقتدی صدر تاکید کرد: در صورت وقوع هر گونه تجاوزی علیه تظاهرات کنندگان، نماینده جهادی وظیفه دارد "سرایا السلام" را برای برقراری آرامش و حمایت از معترضان بدون استفاده از سلاح مأمور کند.

وی برای حفظ عراق و سلامت معترضان و نابودی فاسدان، خواستار برگزاری مراسم دعا در مساجد، حسینیه ها، عبادتگاه ها و کلیسا ها شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha