یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمانشاه

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار حساس تر و مهمتر است، زیرا دشمن به خوبی این روز را رصد می کند بنابراین باید با حضور پرشور خود در این مراسم جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بدهیم.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، بعدازظهر امروز در جلسه برنامه ریزی سیزدهم آبان ماه که با حضور مسئولان و مدیران استانی برگزار گردید، اظهار داشت: حضور شورانگیز و شکوهمند مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نماد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه حضور پرشور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ضامن بقای دستاوردی های نظام می باشد، گفت: سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است، لذا برگزاری باشکوه این روز برای همه مردم ایران با اهمیت و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام سادات در ادامه سخنان خود گفت: راهپیمای سیزدهم آبان ماه امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار حساس تر و مهمتر است، زیرا دشمن به خوبی این روز را رصد می کند بنابراین باید با حضور پرشور خود در این مراسم جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: از مدیران و مسئولان ادارت استان کردستان درخواست داریم که بسترها و زیرساختهای لازم را برای برگزاری یک راهپیمایی بسیار باشکوه در سیزدهم آبان ماه را فراهم آورند.

حجت الاسلام سادات در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه مردم با بصیرت و انقلابی کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره با حضور در عرصه های ملی همانند راهپیمایی ها و... تعهد و علاقه خود را به جمهوری اسلامی نشان داده اند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امسال هم بی گمان مردم سنندج و دیگر شهرستانهای کردستان در روز ۱۳ آبان ماه دوباره افتخارآفرینی خواهند کرد و حضوری تاریخی را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه این نشست، محمدابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج نیز اظهار داشت: خوشبختانه تمامی زیرساختها برای افتخارآفرینی دیگری توسط مردم سنندج در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه آماده و مهیا می باشد.

فرماندار شهرستان سنندج عنوان کرد: امسال بی گمان همه مردم و مسئولان در این راهپیمایی که به نوعی جشن ملی می باشد، حضوری پرشور خواهند داشت و برای این استان افتخارآفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha