پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم آغاز سالتحصیلی جدید حوزه های علمیه خواهران در اصفهان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه های فرهنگ سازی پاکدامنی در مدارس علمیه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه  کارگاه های فرهنگ سازی پاکدامنی، آبان ماه جاری به صورت متناوب در ۱۰ مدرسه علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد، گفت: در این کارگاه ها مبلغات، روش ها فرهنگ سازی پاکدامنی را با هدف انتقال به مخاطبان در اماکن تبلیغی فرا خواهند گرفت.  

وی با بیان اینکه اساتید، طلاب و دانش آموختگان حوزه خواهران می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند، خاطر نشان کرد: مبلغان در این کارگاه ها آموزه های فرهنگ پاکدامنی از منظر قرآن کریم را زیر نظر ۱۰ نفر از اساتید مجرب حوزه آموزش می بینند.  

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان یادآور شد: محتوای آموزشی این کارگاه ها براساس کتاب روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن کریم تالیف حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور خواهد بود.  

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان در این دوره پس از آموزش های لازم روش های فرهنگ سازی پاکدامنی را به خوهران نسل جوان منتقل خواهند کرد، گفت: بی شک انتقال و تبلیغ این آموزه ها در جامعه بویژه در بین دختران نوجوان و جوان می تواند در استحکام بنیان خانواده موثر واقع شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha