شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار آسودی

حوزه/ مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تحریم های دشمنان علیه این ملت و این نظام نه تنها آسیبی به روحیه این مردم نخواهد رساند، بلکه تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و غربی ها باعث ایجاد خودباوری در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدعلی آسودی، مشاوره فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه سنندج، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بار دیگر ملت ایران در سراسر کشور نشان داده اند که همواره پشتیان نظام و ولایت فقیه هستند.

مشاوره فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: ۱۳ آبان ماه در قاموس ملت ایران روز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و معاندان این انقلاب الهی و مردمی است.

سردار آسودی تاکید کرد: امروز ندای مرگ بر آمریکا جواب گستاخی های ترامپ و دیگر سیاستمداران این کشور متجاوز را به خوبی خواهد داد.

وی ادامه داد: در روز سیزدهم آبن ماه حوادث بسیاری توسط دشمنان این انقلاب به ویژه آمریکای جهانخوار علیه این نظام وملت صورت گرفته است که هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز روز اقتدار و صلابت ملت ایران در برابر تهدیدهای پوچ و دروغین دشمنان و معاندان و براندازان این انقلاب است.

سردار آسودی در پایان سخنان خود گفت: تحریم های دشمنان علیه این ملت و این نظام نه تنها آسیبی به روحیه این مردم نخواهد رساند، بلکه تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و غربی ها باعث ایجاد خودباوری در کشور شده است و امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت های منطقه ای و حتی جهانی تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha