پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود حسینی کاویانی

حوزه/ مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با 13 آبان با حضور جمعی از طلاب و کارمندان مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد و رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در این مراسم گفت: شعار«مرگ بر آمریکا» با عمق معارف دینی و اعتقادی ارتباط دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با 13 آبان با حضور جمعی از طلاب و کارمندان مجتمع آموزش عالی بنت الهدی به همت اداره تربیتی زبان فارسی بر سر مزار شهید گمنام برگزار شد.

طلاب با حضور در مراسم 13 آبان و سردادن شعارهایی خشم و انزجار خود را از ظلم و ستم اعلام کردند. رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل نابودی و سقوط است. آمریکای جهانخوار سردمدار استکبار، نشانه دینداری از آمریکا بیزاری، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود مزدور و... از جمله شعارهایی بود که یک صدا سر داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی  در  مراسم 13 آبان که بر سر مراز شهید گمنام مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های استکبار اظهار کرد: از جمله مشخصه های اصلی استکبار این است که می خواهد تمام شاخصه های حکومتی را جهانی کند به عنوان مثال می خواهد تمام منافعی که در یک جامعه یا در جوامع مختلف وجود دارد به سمت قدرت استکباری برگردد.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال تمام انسان ها در کشورهای دیگر کار کنند و منافعی مانند مثال نفت، نیروی فکری مستعد، منابع دیگر طبیعی و غیرطبیعی برای آمریکا باشد.

وی به مسئله جهانی سازی در آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا مجموعه هایی اقماری برای سازمان ملل ایجاد کرده است تا به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی کاویانی با بیان اینکه سند 2030 را تنها برای ما ننوشتند بلکه برای کل دنیا این سند تدوین شده است گفت: این سند بیان می کند که قانون ارتباطات بین زن و مرد، تربیت فرزندان، حضور زنان در اجتماع زن به گونه ای باشد که آنها می گویند و تمام ساز و کار در کل دنیا باید مبتنی بر مدل اجازه و طراحی های آنها باشد بر این اساس چنین نظامی، استکباری است.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان حداقل سخنی که بیان می کنیم این است که هیچگونه از این نظام های آمریکا را قبول نداریم چراکه خود به عنوان مسلمان دارای نظام تربیتی، اقتصادی، سیاسی و... هستیم.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان اینکه محصول این قضیه نپذیرفتن نظام ها را به همراه دارد، گفت: تا زمانی که شما به عنوان مسلمان بخواهید بگویید من مسلمانم و نظامات قدرت استکباری را نمی پذیرم بدون تردید این جنگ ها وجود دارد. مردم آمریکا به ویژه مسلمانان آنها برای ما عزیز هستند.

همچنین در بیانیه این مراسم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وذکّرهم بایّام الله إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ سوره ابراهیم آیه ۵»

هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. امام خمینی(ره)

یوم الله ۱۳ آّبان یادآور تبعید مرجع تقلید و رهبر نهضتی است که در سال ۱۳۴۳ در دفاع از کیان اسلام و استقلال ایران اسلامی شجاعانه در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد، روزی که یادآور کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

یوم الله ۱۳ آبان تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران نیست، بلکه مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی است که در طی ۴۰ سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز پس از شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و پس از چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر دهند و سربلندانه همگام با مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم بار دیگر حماسه‌ای دینی و انقلابی بیافرینند.

مردمی که با دادن هزینه های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله های علم و فناوری را فتح کردند و عزتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزازدرآوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبری معظم انقلاب می روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.

 مجتمع آموزش عالی بنت الهدی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، آمریکا و مستکبران جهان را محکوم کرده و به آنها اعلام می دارد که به فرموده امام راحل ره  آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و از شما طلبه های  بین الملل تشکر کرده و از خداوند متعال اجر جزیل را برای شما مسئلت می نماید.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha