پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فلسطین

حوزه/ وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد اقدامات و تصمیم های رژیم اسرائیل برای تسلط بر زمین های فلسطین و مصادره آنها این روزها سرعت گرفته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه شنبه تاکید کرد اقدامات و تصمیم های رژیم اسرائیل برای تسلط بر زمین های فلسطین و مصادره آنها این روزها سرعت گرفته و آمریکا نیز با حمایت های خود فرصتی طلایی برای اشغالگری در اختیار صهیونیست ها قرار داده است تا بر دامنه سلطه خود در این سرزمین افزوده و کرانه باختری را نیز با سرزمین های اشغال شده ملحق کنند و تمام فرصت ها برای حاکمیت و وجود سرزمینی به نام فلسطین را از بین ببرند.

وزارت خارجه فلسطین ادامه داد: این تصمیم ها با دستور مستقیم مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی اتخاذ و ابلاغ می شود که آخرین آنها تسلط آنها بر 12.9 هکتار از زمین های دو منطقه ظاهریه و سموع در جنوب الخلیل و صدور اخطار برای مصادره 200 هکتار از زمین های روستای الجبعة در غرب بیت لحم و 24.3 هکتار از زمین های منطقه صوریف در شمال غرب الخلیل و 6.6 هکتار از زمین های روستای بیت دقه در شمال غرب قدس و 1.5 هکتار از زمین های منطقه لقیا در غرب رام الله است.

بر اساس این گزارش حمله و دست اندازی شهرک نشینان اسرائیلی به اموال و زمین های قپفلسطینیان نیز همچنان ادامه دارد و علاوه بر این چند تن از صهیونیست های افراطی در دولت اشغالگر نیز قوانینی نژادپرستانه برای گسترش سلطه اسرائیل و قانون اسرائیلی در نقاط مختلف کرانه باختری تنظیم و ارائه کرده اند.

وزارت خارجه فلسطین با اشاره به بیانیه صادر شده از اتحادیه اروپا در مورد مصادره زمین های فلسطینی در گذشته توسط صهیونیست ها گفت: تکلیف ما با مصادره زمین هایمان در امروز و فردا چه می شود؟ زیرا روشن است که اتحادیه اروپا با این بیانیه ها به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت پیگیری عملی در مورد این جنایت ها در سطح بین الملل است که البته تجمع عای منطقه ای نیز اقدامی عملی در این زمینه انجام نداده اند در حالی که این جنایت ها نیازمند اقدام و واکنشی عملی در سطح بین الملل است.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه خاطرنشان کرد: اشغالگران این روزها به دنبال این هستند امکان تشکیل و برپایی حکومت فلسطینی را برای همیشه از بین ببرند و در این راستا صدها و بلکه هزاران هکتار از زمین های مناطق حساس کرانه باختری را به بهانه ادغام دو کشور، مصادره کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha