پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ در مراسمی از خادمان موکب حوزه علمیه قزوین در کربلا و سوریه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان و دست اندرکاران موکب سیدالشهدا (ع) اقبالیه که در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: خوشبختانه امسال با مدیریت خوب حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا توانستیم دو موکب ایام پیاده روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلای معلی و در شهر کربلا مستقر کنیم.

وی ادامه داد: امسال برنامه های فرهنگی در این موکب ها با حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین اجرا شد و به زودی مستند «سفر عشق» نیز آماده پخش می شود.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین  به فعالیت های موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین در دو شهر زینبیه و حلب نیز اشاره کرد و افزود: امسال برای اولین بار در روزهای آخر ماه صفر این موکب با هماهنگی مسئولین دفتر بعثه مقام معظم رهبری به خوبی و با نظم خاصی در این دو شهر برپا شد و رضایت مسئولین بعثه و ستاد عتبات عالیات را به همراه داشت.

حجت الاسلام افشار ضمن قدردانی از خبرگزاری حوزه، بیان کرد: انصافا در زمان برپایی موکب زینبیون در سوریه، خبرگزاری حوزه و شبکه استانی صدا وسیمای مرکز قزوین   فعالیت های این موکب به خوبی پوشش رسانه ای دادند که جای قدردانی دارد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین همچنین از مشارکت خوب و شایسته خیرین و همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین قدردانی کرد.

در پایان این مراسم پرچم متبرک حرم حضرت زینب (س) به میان حاضرین آورده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha