پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ امام جمعه شهرستان اقبالیه گفت: در دوران کنونی که زمان غیبت امام زمان (عج) است، ولایتمداری افراد می تواند از نشانه های بارز یک منتظر حقیقی امام غایب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران و خادمین موکب سیدالشهدا (ع)  شهرستان اقبالیه در کربلا و موکب زینبیون در سوریه، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت: امسال این دو موکب خدمات خوبی به زائران ارائه دادند.

امام جمعه اقبالیه خاطرنشان کرد: بعد از مراسم پیاده روی اربعین حسینی، موکب زینبیون حوزه علمیه قزوین جهت خدمت به خانواده نیازمندان عازم سوریه شد و توانست به خوبی خدمت رسانی را انجام دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین در ادامه افزود: همه روزها باید به یاد امام زمان (عج) باشیم، اما روز جمعه روز ویژه ایشان است و دعای ظهور در آن وارد شده و مومنان با دعا به درگاه خداوند، برای سلامتی و ظهور منجی عالم بشریت دعا می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در دوران کنونی که زمان غیبت امام زمان (عج) است، ولایتمداری افراد می تواند از نشانه های بارز یک منتظر حقیقی امام غایب باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha