پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین

حوزه/ حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه دعوا سر برجام نیست، چرا که دشمنی آمریکا با ایران به قبل از سقوط دولت مصدق بر می گردد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و فرو ریختن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه خاورمیانه و جلوگیری از غارت سرمایه های کشور و تقابل ایران در برابر سلطه بیگانگان، راهی برای تعامل باقی نگذاشته است.

حجت الاسلام علی ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه برخی افراد با تشکیک درعملکرد 40 ساله ی انقلاب اسلامی، به دنبال چه می گردند، گفت: معنا ندارد بعد از 40 سال دشمنی آشکار شیطان بزرگ در قالب تحریم و جنگ 8 ساله و بد عهدی در موضوع برجام، هنوز برخی خواب مذاکره با آمریکا را می بینند.

 امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه چرا بعضی مقامات سیاسی هشدارهای امامین انقلاب در خصوص مذاکره با ام الفساد قرن( آمریکای خبیث) را فراموش کرده و به دنبال منت کشی هستند، افزود: انقلاب اسلامی بعد از رسیدن به 40 سالگی با آن همه دشمنی های دنیای استکبار، از یک نهال نوپا به یک درخت پرثمر مبدل گشته و غیر از ملت ایران بلکه ملل محروم دیگر هم از برکات آن بهره مند.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه دعوا سر برجام نیست، چرا که دشمنی آمریکا با ایران به قبل از سقوط دولت مصدق  بر می گردد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و فرو ریختن قدرت پوشالی آمریکا در منطقه خاورمیانه و جلوگیری از غارت سرمایه های کشور و تقابل ایران در برابر سلطه بیگانگان، راهی برای تعامل باقی نگذاشته است.

وی تصریح کرد: زهی خیال باطل که برخی برای اثبات سرسپردگی و وادادگی خود به دشمنان قسم خورد اسلام و انقلاب، هنوز راه علاج و برون رفت از مشکلات را در مذاکره با آمریکا می بینند.

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: دعوا بر سر تعامل یا تقابل با شیطان بزرگ نیست، بلکه مردم از زمینه سازان مذاکره و سازش با شیطان بزرگ بیزارند.

حجت الاسلام ملکی اظهار کرد:  موضوع به رفراندوم گذاشتن مذاکره با شیطان بزرگ را حضرت امام(ره) در سال 1343 فرمودند: «دنیا بداند که هر گرفتاری ای که ملت ایران و ملل مسلمین دارند، از اجانب آمریکاست....، دقیقا بیان فرموده اند..

وی در پایان گفت: حضرت امام(ره)، استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا را یکی از اهداف قیام و نهضت خود بیان کردند و در تمام دوران حیات مبارک خود؛ مبارزه با شیطان بزرگ را یکی از اصول انقلاب معرفی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha