جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار امام جمعه سلماس با خانواده شهدا

حوزه/ امام جمعه سلماس، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، به مناسبت هفته وحدت با خانواده یکی از شهدای اهل سنت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان، شامگاه یکشنبه به مناسبت هفته وحدت با خانواده شهید رفعت اطمانی از شهدای اهل سنت شهرستان سلماس دیدار کردند.

امام جمعه سلماس در این دیدار با اشاره به اینکه همان گونه که قرآن شهدا را زنده و جاوید معرفی می‌کند، یاد و خاطره‌ آن‌ها هم باید زنده بماند گفت: اگر در معرفی شهدا کوتاهی کنیم از مسیر انقلاب دور شده‌ایم، لذا باید در ترویج فرهنگ شهادت تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری قدردانی از ایثارگران، شهدا و جانبازان را یک فریضه الهی می‌دانند، بنابراین باید از طریق یاد و خاطره شهدا به معنویت خود بیافزاییم، چرا که ما به شهدا نیازمندیم و آن‌ها هیچ نیازی به ما ندارند.

حجت الاسلام طباطبایی بیان داشت: امروز جبهه غرب و استکبار می‌خواهد فرهنگ شهادت و ایثار را کم رنگ کند، اما هیچ وقت به خواسته خود نمی‌رسد، چرا که خداوند متعال خود حافظ این مسیر است.

وی اضافه کرد: ملت هرگز در برابر سلطه‌گران متکبر سر خم نکرده و نمی‌کند و امروز ادامه راه شهدا این است که به صورت تمام قد در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن وارد شده و نظام را یاری کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha