جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در مقابله با فساد، گفت: امروز به لطف خداوند متعال امید به صورت ویژه در دل های مردم ایران درخشیده است و قدم هایی که دستگاه قضایی بر می دارد، ان شاءالله که جزء مجاهدت ها محسوب شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در دیدار با رئیس دیوان عالی کشور ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص)، امام صادق(ع) و هفته وحدت اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال امید به صورت ویژه در دل های مردم ایران درخشیده است و قدم هایی که دستگاه قضایی بر می دارد، ان شاءالله که جزء مجاهدت ها محسوب شود.

وی ادامه داد: سال هاست که افکار عمومی از عدم نظارت به صورت موثر رنج می برند، حال فرق نمی کند در اداره، آموزش و پرورش، بازار، داد و ستدها و بانک ها باشد یا جای دیگر.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران که امروز می خواهد به عنوان یک الگو در جهان تأثیرگذار باشد، از درون دچار آفت شده است، و تعداد پرونده های زیاد قضایی اصلا با شأن جمهوری اسلامی نمی سازد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه از مشکلاتی ‌که در رده های مختلف مدیریتی وجود دارد تا مشکلاتی سطح جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: مشکلات سطح جامعه متأثر از مشکلات مسئولینی است که در مدیریت یا سهل انگاری می کنند یا تحت تأثیر جریان ها و احزاب قرار می گیرند، لذا عدالت و قانون را اجرا نمی کنند.

وی ادامه داد: وقتی زیر مجموعه یک مسئول احساس کند که همه چیز رهاست، از این وضعیت متأثر می شود و این گونه قید قانون مداری برداشته می شود، لذا این برای جامعه بسیار مضر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن انتقاد از اینکه کی جلوی دلال بازی ها، اختلاس ها، سوء استفاده ها و ضعف مدیریت گرفته شود، گفت: قوه ی قضائیه الحمدلله کارش را خوب شروع کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی  افزود: ما 40 سال تجربه داریم و هر زمانی که مردم امیدوار شده اند هر مشکلی را حل کرده اند و هر وقت عناصر ناباب به هر کیفیتی چه از نفوذ بیرون و چه از آسیب های داخلی موجب یأس مردم شده اند، تمامش شکست بوده است.

وی با بیان اینکه مردم وقتی امیدوار می شوند که ببینند حساب و کتابی وجود دارد و اعمال بازدارنده است، ادامه داد: انقلاب ما مخصوص مردم ایران نیست، بلکه یک انقلاب جهانی است و در سطح بین الملل نیز پیروز است، اما کارهایی می کنیم و شرایطی را ایجاد می کنیم که در داخل برخی ها تردید می کنند و این محصول دست خود ماست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در پایان گفت: امیدواریم که در سایه  اقدامات جدی قوه قضائیه، نیروهای نظارتی مجلس، اطلاعاتی، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور بتوانند کارشان را انجام دهند، تا مردم راحت بخوابند و بدانند که در امنیت قرار دارند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    پس کی قراره بعد از گذشت ۴ سال پرونده پولشویی،کلاهبرداری و اعمال نفوذ در دستگاههای مختلف مدیران و سهامداران کاسپین-فرشتگان از دادسرا به دادگاه ارسال بشه ؟اگه قرارنیست خانواده تفکر و عوامل همدستشان در بانک مرکزی رو محاکمه کنید،بگین، مردم تکلیفشون روشن بشه که خودشون باید حقشونو به هر طریقی که می دونن از گلوی خانواده های سهامدار و مدیران این موسسه تو ایران یا کانادا بیرون بکشن.