پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ سردار سلیمانی با بیان این‌که بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد، گفت: بسیج با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در طول ۴۰ سال گذشته و منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب به دنبال اجرای برنامه‌های نویی در راستای اقتضائات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز بسیج با حضور جوانان انقلابی نقش و رسالت سنگینی در جامعه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امیدواریم با استفاده از تجربه گرانسنگ بسیج در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب بتوانیم نوگرایی‌هایی را با توجه به اقتضائات و ضرورت‌های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیج در تلاش است به نحو احسن در خدمت اسلام و انقلاب بوده و بتواند در گام دوم انقلاب با سرعت مناسب، اقدامات مؤثری را در سطح کشور و در سطح بین المللی انجام دهد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha