جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسن روحانی - فرودگاه

حوزه/ رئیس‌جمهوری روز دوشنبه به منظور شرکت در مراسمات همشیره خود، به استان سمنان و زادگاه خود سرخه سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز دوشنبه به سمنان سفر می‌کند و سفر رئیس‌جمهوری به‌منظور شرکت در مراسم تشییع و خاک‌سپاری خواهرش در شهرستان سرخه انجام می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین مرحومه مغفوره خانم صدیقه فریدون(نجّار) خواهر گرامی رئیس جمهور، روز دوشنبه چهارم آذر ماه ساعت ۱۵ در زادگاه آن مرحومه در شهرستان سرخه سمنان برگزار و مجلس یادبودی، همان روز پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای سرخه برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام خانواده مرحومه، مراسم سوم و هفتم خواهر رئیس جمهوری، روز پنجشنبه هفتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه الی ۱۶ در حسینیه شهدای سرخه و در ادامه سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود.

همچنین مجلس ترحیم آن مرحومه روز شنبه مورخ نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما واقع در خیابان حضرت ولیعصر(عج) تهران برگزار خواهد شد. 

قرار بود صبح فردا روحانی سفری نیم‌روزه به مناطق زلزله‌زده شمال‌غرب کشور داشته باشد که با توجه به درگذشت خواهرش این سفر انجام نمی‌شود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور نیز طی اطلاعیه ای گفت: سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی که قرار بود روز دوشنبه انجام شود، به دلیل همزمانی با مراسم تشییع وتدفین  همشیره گرامی ایشان به روز چهارشنبه ششم آذر موکول شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha