جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسابقات فوتسال گرامیداشت شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی

حوزه/ مسابقات فوتسال گرامیداشت روحانی شهید، شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی به همت معاونت امور طلاب استان همدان و به میزبانی مدرسه قرآنی امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مسابقات فوتسال گرامیداشت روحانی شهید، شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی در همدان به همت معاونت امور طلاب استان همدان و به میزبانی حوزه قرآنی امام حسین(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام داوود نعمتی، مسئول برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات یادآور شد: هر ساله در ایام هفته وحدت مسابقاتی با همین عنوان بین مدارس استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: امسال در ششمین دوره این مسابقات با نام گذاری آن به نام روحانی شهید، حجت الاسلام قاسمی بر آن بودیم تا یاد این روحانی شهید را گرامی بداریم.

حجت الاسلام نعمتی با بیان این که این مسابقات مختص به مدارس حوزه علمیه استان همدان می باشد خاطر نشان کرد: به دلیل کمبود وقت، مدارسی که زودتر اقدام به ثبت نام کرده بودند توانستند جز ۱۲ تیم این سری از مسابقات قرار گیرند.

وی به جوایز مسابقات فوتسال حوزه علمیه استان همدان اشاره کرد و گفت: تیم اول ۸۰۰هزار تومان، تیم دوم ۵۰۰هزار تومان و تیم سوم ۳۰۰ هزار تومان در پایان این مسابقات به عنوان جایزه از مسئولان برگزار کننده این مسابقات دریافت کردند، ضمنا تیم اخلاق نیز با دریافت جایزه ۲۰۰ هزار تومانی از دیگر برندگان و دریافت کنندگان جایزه این مسابقات بود.

مسئول برگزاری مسابقات جام شهید قاسمی یادآور شد: مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، طلاب درس خارج و  مدرسه رسول اکرم(ص) هر یک با حضور یک تیم و حوزه قرآنی با دو تیم از شهر همدان در این مسابقات حضور داشتند و مدارس شهر های بهار، ملایر، نهاوند و فامنین نیز با معرفی تیم های مدارس آمادگی خود را برای کسب مقام قهرمانی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که جام قهرمانی در شهر همدان ماندگار شد عنوان کرد: دوتیم طلاب درس خارج و  مدرسه رسول اکرم(ص) با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند و این تیم مدرسه رسول اکرم بود که با پیروزی در مسابقه پایانی جام را متعلق به خود کرد، ضمنا تیم "حوزه قرآنی ب" نیز به عنوان تیم اخلاق در شمشمین دوره از مسابقات جایزه خود را دریافت کرد.

حجت الاسلام نعمتی در پایان یادآور شد: در این مسابقات که در ورزشکاه ۶۰۰۰ نفری انقلاب همدان برگزار شد، از داوران بین المللی هیئت فوتبال همدان استفاده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha