پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز اولویت غرب و به ویژه آمریکا حفظ بقای رژیم صهیونیستی در منطقه است و برای تضمین این بقا دست به هر کار و توطئه ای علیه کشورهایی همانند ایران می زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا معروف خالدی، ظهر امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهر سنندج اظهار داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین حوزه های استراتژیک برای هر کشوری، اقتصاد می باشد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز دشمن نیز دست بر همین حوزه گذاشته است و تحریم های بی سابقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است.

این عالم سنت در ادامه سخنان خود گفت: تحریم های سیاسی علیه جمهوری اسلامی جنبه سیاسی و فشار بر ایران برای کوتاه آمدن از آرمان هایش دارد و نیز می خواهد که با فشارهای اقتصادی ایران را در منطقه محصور و محدود نماید.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز اولویت غرب و به ویژه آمریکا حفظ بقای رژیم صهیونیستی در منطقه است و برای تضمین این بقا دست به هر کار و توطئه ای علیه کشورهایی همانند ایران می زنند.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: تقویت جبهه مقاومت در منطقه و عدم تحقق شعار «از نیل تا فرات» رژیم صهیونیستی و همچنین محصور شدن اسرائیل غاصب در دیوارهای بتی که خود ساخته است، زمینه نگرانی غربی ها و آمریکایی ها را بیش از پیش فراهم ساخته است.

این عالم سنت با انتقاد از مواضع برخی از کشورهای مسلمان در قبال رژیم اسرائیل و فلسطین، عنوان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی به مانند عربستان سعودی، امارات و... با اعمالشان و دیپلماسی که در پیش گرفته اند از یک سو باعث تقویت رژیم صهیونیستی می شوند و از سوی دیگر تیشه به ریشه مسلمین می زنند.

ماموستا خالدی اظهار داشت: تا زمانی که سیاست این دست از کشورهای اسلامی در قبال اسرائیل این چنین است، بی گمان مردم مظلوم فلسطین در وضعیت کنونی خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز تنها حامی واقعی مردم فلسطین نظام و ملت ایران اسلامی است و متاسفانه دیگر کشورهای مسلمان عملا هیچ ارتباطی با فلسطین ندارند و بعضا منافع و حقوق مردم فلسطین را پایمال می کنند که این همان اصل تفرقه در جهان اسلام می باشد.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان گفت: ان‌شاء الله همانگونه که خداوند متعال وعده داده است، پیروزی نهایی  از آن اهل ایمان و مستضعین خواهد بود و روزگاری نه چندان دور شاهد محو رژیم اسرائیل از روی زمین خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha