پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانی

حجت الاسلام و المسلمین روحانی، گفت: هدف از سفر به تبریز در مرحله اول بررسی و بازدید از نحوه کمک رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه بوده و می‌خواهیم با حضور در این مناطق، روند بازسازی را بررسی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین روحانی، در جریان سفر به تبریز، در جمع خبرنگاران گفت: هدف از سفر به تبریز در مرحله اول بررسی و بازدید از روند کمک رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه است و با حضور در این مناطق، روند بازسازی را بررسی کنیم.

وی گفت: بسیار خوشحالم که امروز مهمان مردم دلاور آذربایجان و تبریز هستیم. هدف از این سفر بررسی و بازدید از روند کمک رسانی در بخش های زلزله زده در روستاهای سراب و میانه است تا در جریان روند کمک رسانی قرار گیریم.

روحانی افزود: دومین هدف افتتاح راه اهن بستان آباد- میانه است که پس از سال ها انتظار مردم محقق می شود.

رئیس جمهور ادامه داد : سومین هدف بررسی اقداماتی که از سفر گذشته تاکنون در تبریز انجام شده و افتتاح پروژه ها و شرکت در شورای اداری است.

لازم به ذکر است، بازدید از مناطق زلزله‌زده، افتتاح فاز اول راه‌آهن میانه به بستان‌آباد، افتتاح نیروگاه بادی میانه،افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی، بهره برداری از چند طرح عمرانی و شرکت در شورای اداری استان  از جمله برنامه‌های رییس جمهوری در  سفر یک روزه به آذربایجان‌شرقی  است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha