جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جهادگران

حوزه/ همزمان با هفتمین روز از هفته بزرگداشت بسیج، در اقدامی کم نظیر، ۴۰ گروه جهادگر بسیجی استان یزد به صورت همزمان به مناطق محروم استان یزد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیین اعزام گروه‌های جهادی، پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزار شد.

همچنین در این برنامه به مناسبت هفتمین روز هفته بزرگداشت بسیج  با شعار «بسیج ؛ اقتصاد مقاومتی ، جهاد و خدمات‌رسانی» برگزار شد، ۴۰ گروه جهادی به مناسب چهل‌سالگی بسیج به شهرستان‌ها و مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

این مراسم که در نوع خود کم‌نظیر  و یادآور اعزام رزمندگان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس است با حضور نمایندگان هر یک از اقشار بسیج، مسئولان و فرماندهان سپاه الغدیر یزد و اعضای گروه‌های جهادی استان برگزار شد و جهادگران داوطلب در حوزه‌های مختلف با عبور از زیر قرآن کریم و با بدرقه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، به سمت منطقه فعالیت خود رهسپار شدند.

لازم به ذکر است، گروه‌های جهادی این کاروان جهادی را گروه جهادی «پزشکی و سلامت»  متشکل از پزشکان، پرستاران و دانشجویان پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد، «شهدای اصناف»، «دانشجویان بسیجی»، «بسیج سازندگی» و « رسانه استان یزد»، « بانوان» و... تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha