جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش با تأکید بر اینکه طرف های سیاسی دلسوز لبنان در برابر خواسته های آمریکا تسلیم نخواهند شد، افزود: اهداف و اولویت های سیاسی آمریکا به نفع لبنان نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنانی تاکید کرد: فشار برای بستن راه ها و گسترش آشوب در جهت تحقق اهداف سیاسی و تحمیل اوضاع سیاسی جدید در لبنان یک بازیچه خطرناک است و طرف های سیاسی دلسوز حاکمیت و استقرار کشور را به تسلیم خواسته های آمریکا در زمینه دولت وا نخواهد داشت.

وی افزود: اهداف دولت آمریکا و اولویت های سیاسی آن در لبنان مشخص و آشکار  است و این ها به نفع لبنان نیست و ذره ای از درد های مردم در سطح اجتماعی، اقتصادی و معیشتی نمی کاهد.

شیخ دعموش قتل دو شهروند لبنانی را تجاوز به تمامی لبنانی ها و تهدیدی برای صلح و استقرار داخلی دانست و گفت: احزاب و طرف های سیاسی که به بستن راه ها و ایجاد رعب و وحشت تحریک می کنند، مسئول این وضعیت هستند.

عضو ارشد حزب الله دستگاه امنیتی وقضائی را به شناسایی افرادی که مرتکب این جنایت شدند و مجازات آنان دعوت کرد و گفت: دشمنان لبنان به دنبال فتنه انگیزی در این کشور هستند، امّا ملت ما آگاه و صبور هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha