پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حمید عرب نژاد معاون مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوالفضل علیه السلام ماهان

حوزه / حجت الاسلام عرب نژاد با تأکید بر عملیاتی شدن ثمره پژوهش‌ها گفت: مکاتباتی برای تبدیل بعضی از این آثار به کتاب و انتشار آن‌ها صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام حمید عرب نژاد، معاون پژوهش مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت اباالفضل(ع) ماهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، از ارائه ۲۰۳ تحقیق پایانی توسط طلاب این مدرسه خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت پژوهش در مسیر طلبگی، اظهار داشت: از سال ۹۲ تا ۹۸ طلاب فارغ‌التحصیل مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل ماهان، تعداد ۲۰۳ تحقیق پایانی را انجام دادند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت اباالفضل(ع) ماهان، با بیان اینکه موضوعات مختلفی مورد تحقیق پژوهشگران این مدرسه قرار گرفته، بیان داشت: در این مسیر سعی شده مباحث جدید و به روز جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و إن‌شاءالله این مهم در سال‌های آینده با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به شرکت طلاب این مدرسه در جشنواره‌های متعدد، تصریح کرد: تعدادی از این آثار در سطح استان رتبه‌های خوبی پیدا کرده‌اند که تشویق خوبی برای محققین ما به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام عرب نژاد، با تأکید بر لزوم استفاده از نتایج این آثار در بخش‌های مرتبط، خاطرنشان کرد: مکاتباتی برای تبدیل بعضی از این آثار به کتاب و انتشار آن‌ها صورت گرفته است.

وی بر لزوم تداوم آموزش‌ روش‌های پژوهشی به طلاب، اذعان کرد: از سال ۹۲ تا به امروز ۳۲۰ کارگاه پژوهش در این مدرسه برگزار شده که بر افزایش کیفی کار محققین اثر بسیاری داشته است.

استاد حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت اباالفضل(ع) ماهان با ابراز امیدواری برای بهتر شدن سطح پژوهشی در این مدرسه، گفت: معاونت پژوهش این مدرسه آمادگی ارائه آثار محققین در نمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، جشنواره‌ها و... می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha